مهم‌ترین مزایای و کاربرد بخاری برقی دیواری تجاری

بخاری برقی صنعتی بزرگ
انواع بخاری برقی صنعتی چیست و چه نکاتی را باید هنگام خرید آنها بدانید؟
بهمن ۶, ۱۳۹۸
بخاری صنعتی کوچک
آشنایی با ویژگی‌های بخاری صنعتی کوچک و رایج‌ترین انواع آنها
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸
بخاری برقی دیواری تجاری

بخاری برقی دیواری تجاری

 بخاری برقی دیواری تجاری دارای کاربردهای فراوانی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی است. امروزه این نوع بخاری در دفاتر اداری موسسات آموزشی مانند مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها، کارگاه‌های تولیدی، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری، آن دسته از ساختمان‌های صنعتی که دارای فضای بزرگ و سقف و بلندی هستند، مانند مساجد و سالن‌های ورزشی و … کاربردهای فراوانی دارند. بخاری برقی دیواری تجاری قابلیت تولید گرمای کافی و ایمن را دارد. شکل ظاهری این بخاری به گونه‌ای است که با انواع محیط‌ها و دکوراسیون‌های داخلی تناسب دارد و می‌توان آن را در ساختمان‌های مختلف به کار برد. در بیشتر ساختمان‌های تجاری به دلیل سیاست جلب رضایت مشتری، به طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون اهمیت زیادی داده می‌شود. به کارگیری بخاری برقی دیواری تجاری در این نوع ساختمان‌ها به دلیل تناسب با محیط‌های مختلف می‌تواند به عنوان یک سیستم گرمایشی مناسب انتخاب شود. در این متن به معرفی مزایای بخاری برقی دیواری تجاری و استفاده از آن در ساختمان‌های تجاری و صنعتی خواهیم پرداخت.

 

بخاری برقی دیواری تجاری

بخاری برقی دیواری تجاری

 آشنایی با مزیت‌های به کارگیری بخاری برقی دیواری تجاری

 بخاری برقی دیواری تجاری دارای مزیت‌ها و قابلیت‌هایی است که آن را برای به کارگیری در موقعیت‌ها و ساختمان‌های مختلف تجاری و صنعتی به یک نوع سیستم گرمایشی ایده آل تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با توجه به طراحی داخلی ساختمان مورد نظر خود، نیازهای گرمایشی و بودجه‌تان بخاری برقی دیواری مناسب خود را تهیه کنید. یکی از مزیت‌های بخاری برقی دیواری تجاری این است که نحوه‌ی نصب بسیار آسانی دارد. همچنین هزینه‌ی نصب این نوع بخاری‌ها بسیار پایین است. باید عنوان کرد که برخی از بخاری‌های دیواری تجاری دارای امکان نصب روی دیوارهای کاذب و پارتیشن‌ها نیز هستند. این بخاری‌ها به علت ظرافت و وزن کمی که دارند می‌توانند روی دیوارهای پارتیشن نصب شوند. به این ترتیب شما می‌توانید قسمت‌های مختلفی از ساختمان را که توسط پارتیشن از یکدیگر جدا شده‌اند را به خوبی گرم کنید. در حالی که رادیاتورهای آبی قدیمی به علت حجم بالایی از آب  که در آنها جریان دارد، وزن سنگینی دارند و امکان نصب آنها روی دیوارهای پارتیشن وجود ندارد. برخی از بخاری‌های برقی دیواری تجاری دارای وزنی معادل ۵ کیلوگرم هستند. در عین حال این بخاری‌ها عملکرد گرمایشی بسیار خوبی دارند و در مدت زمان اندکی می‌توانند محیط مورد نظر شما را گرم کنند. کاربران می‌توانند برای گرم کردن بهتر قسمت‌های مختلف یک ساختمان بزرگ از چند دستگاه بخاری دیوار‌ی استفاده کنند.

 می‌توان گفت که نحوه‌ی نصب بخاری برقی دیواری تجاری، مانند نصب تلویزیون‌های دیواری است. به منظور نصب آسان‌تر این بخاری‌ها روی پارتیشن‌های چوبی می‌توانید ابتدا یک برد را روی دیوار نصب کرده و سپس بخاری برقی روی آن را نصب نمایید.

بخاری برقی دیواری برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

بخاری‌های برقی دیواری تجاری برای به کارگیری در آن دسته از ساختمان‌هایی که دارای مساحت بزرگ و سقف بلندی هستند، سیستم‌های گرمایشی خوبی به شمار می‌آیند. همچنین بخاری‌ها برای به کارگیری در محیط‌های اجتماعی که دارای فضای باز دارند، راه پله‌های ساختمان‌های تجاری و ساختمان‌های دوبلکس بسیار مناسب هستند.

مزایای بخاری‌های برقی دیواری

ساختار معماری بیشتر ساختمان‌های اداری و تجاری به گونه‌ای است که دارای چندین سالن و اتاق و کوریدورهای طولانی هستند. باید گفت که بخاری‌های برقی دیواری تجاری برای به کارگیری در این نوع ساختمان‌ها سیستم‌های گرمایشی بسیار ایده‌آلی هستند. ساختار و اندازه‌ی کوچک این بخاری‌ها باعث می‌شود که فضای مفید ساختمان را اشغال نکنند. به همین دلیل برای به کارگیری در کریدورهای کم عرض می‌توان برای تامین گرمایش از این نوع بخاری‌ها استفاده کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های این بخاری‌ها این است که قابل استفاده در فضاهای مرطوب هستند. برای مثال می‌توان برای گرم کردن محیط استخر و حمام از بخاری‌های برقی دیواری بهره برد. این بخاری‌های برقی به دلیل عدم داشتن شعله باز و عدم انتشار گازهای سمی در فضا برای به کارگیری در محیط‌های مرطوب دارای ایمنی بالایی هستند. به طور کلی بخاری‌های برقی انرژی گرمایی پاکی را تولید می‌کنند و در مقایسه با بخاری‌های سوخت فسیلی دارای ایمنی بیشتری هستند. بخاری‌های برقی اکسیژن موجود در فضا را نمی‌سوزانند و باعث تولید گازهای منو اکسید کربن و دی اکسید کربن در محیط نمی‌شوند.

 

بخاری برقی دیواری عمودی

بخاری برقی دیواری عمودی

 

بخاری‌های برقی دیواری تجاری در مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند و دارای اندازه، طول و توان حرارتی گوناگون هستند. شکل و ساختار این بخاری‌ها می‌تواند با توجه به کاربری آنها متفاوت باشد. برای مثال برخی از این بخاری‌ها دارای ساختار عمودی شکلی هستند تا بتوان آنها را با توجه به شکل ساختمان به صورت عمودی نیز نصب کرد.

مزایای بخاری تابشی برقی

امروزه بخاری‌های تابشی برقی دیواری دارای کاربردهای فراوانی هستند. این بخاری‌ها شیوه‌ی گرمایشی مستقیمی دارند و برخلاف بخاری‌های انتقال حرارت هوای اطراف خود را گرم نمی‌کنند. به همین دلیل می‌توان آنها را در فضای باز و در شرایط جوی مختلف به کار برد. علاوه براین، بخاری‌های برقی تابشی شیوه‌ی گرمایشی بسیار سریعی دارند و به محض روشن شدن بخاری می‌توان گرمای ساطع شده از آنها را احساس کرد. به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از اثر گرمایشی این بخاری ها، هنگام نصب باید به ارتفاع استاندارد و زاویه‌ی نصب هیتر توجه کرد.

بخاری برقی تابشی

بخاری برقی تابشی

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد بخاری‌های برقی باید به آن توجه کنید، هزینه‌ی به کارگیری آنها است. بیشتر بخاری‌های برقی دارای قیمت خرید اولیه‌ی مناسبی هستند. همچنین بخاری‌های برقی از سیستم‌های سرمایشی کم مصرف و سازگار با محیط زیست به شمار می‌آیند. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که قیمت انرژی برق در مقایسه با قیمت سوخت‌های فسیلی مانند سوخت گاز طبیعی در بیشتر مناطق گران‌تر است. بنابراین به کارگیری طولانی‌ مدت بخاری‌های برقی می‌تواند باعث افزایش مبلغ مربوط به پرداخت هزینه‌های مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی شود. پیشنهاد می‌شود در صورت به کارگیری بخاری‌های برقی هنگام خرید هیتری را انتخاب کنید که کم مصرف باشد. همچنین بهتر است هیتری که انتخاب می‌کنید، مجهز به ترموستات باشد. ترموستات قطعه‌ای است که علاوه بر افزایش ایمنی سیستم گرمایشی، امکان تنظیم و کنترل اتوماتیک هیتر را برای کاربران فراهم می‌کند و نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های گرمایشی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی دارد.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع هیترها و سیستم‌های گرمایشی صنعتی و تجاری است. اگر قصد خرید بخاری یا هیتر را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم‌های گرمایشی صنعتی، ویژگی‌ها، مزایا و معایب، قیمت، و کاربردهای هر کدام از آنها با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید.

منبع: heatingpoint

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما