مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد خرید بخاری برقی صنعتی بدانید.

بخاری تیوبی مرغداری
معرفی انواع رایج‌ترین بخاری تیوبی مرغداری
بهمن ۱۸, ۱۳۹۸
بخاری صنعتی فن دار
آشنایی با نحوه گرمایش بخاری صنعتی فن دار و مزایای استفاده از آن
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸
خرید بخاری برقی صنعتی

خرید بخاری برقی صنعتی

با توجه به اینکه امروزه بخاری‌های برقی صنعتی دارای تنوع بسیاری هستند، ممکن است افرادی که قصد خرید بخاری برقی صنعتی را دارند، هنگام خرید هیتر مورد نیاز خود دچار تردید در زمینه‌ی انتخاب نوع هیتر مناسب خود شوند. بخاری‌های برقی صنعتی برای تامین گرمایش و پیشبرد فرایندهای صنعتی در محیط‌ها و ساختمان‌های تجاری و صنعتی به کار برده می‌شوند. هر کدام از انواع مختلف بخاری‌های برقی صنعتی دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که آنها را برای به‌ کارگیری در ساختمان‌هایی با شرایط متفاوت و فرایندهای گوناگون منحصر به فرد می‌کنند. برای اینکه بتوانید هیتری را انتخاب نمایید که مناسب با شرایط و نیازهای گرمایشی شما باشد لازم است که که با انواع هیترهای برقی صنعتی و مزایا، معایب و کاربردهای هر کدام از آنها آشنایی کافی داشته باشید. این مطلب شما را با نکاتی که هنگام خرید بخاری برقی صنعتی باید به آن توجه کنید، آشنا می‌کند. همچنین در این مطلب به معرفی انواع بخاری‌های برقی صنعتی مختلف و نکات مثبت و منفی هر کدام از آنها پرداخته شده است.

مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید بخاری برقی صنعتی به آن توجه کرد.

بخاری‌های برقی صنعتی توان حرارتی بالایی دارند و برای گرم کردن ساختمان‌هایی با مساحت بزرگ و سقف بلند مناسب هستند. باید گفت که انواع بخاری‌های صنعتی دارای توان حرارتی متفاوتی هستند. کاربران هنگام خرید باید دقت کنند که توان حرارتی هیتری که انتخاب می‌کنند، مناسب با مساحت ساختمان مورد نظر باشد تا هیتر بتواند به راحتی و بدون مصرف انرژی اضافه گرمای مورد نیاز ساختمان را تامین کند. باید به این نکته توجه کنید که به طور کلی بخاری‌های برقی سیستم‌های گرمایشی کم مصرفی به شمار می‌آیند. با این حال به علت گران بودن انرژی برق در مقایسه با سوخت‌های فسیلی، به کارگیری بخاری‌های برقی صنعتی به صورت طولانی مدت ممکن است باعث افزایش هزینه‌های گرمایشی ساختمان شود. به همین دلیل بخاری‌های برقی صنعتی بیشتر به عنوان سیستم‌های گرمایشی جانبی در ساختمان‌های صنعتی به کار برده می‌شوند. هنگام خرید بخاری برقی صنعتی دقت کنید که اگر بخاری را به ‌عنوان سیستم ‌گرمایشی جانبی تهیه می‌کنید، بهتر است هیتری را انتخاب نمایید که قابلیت حمل و نقل و جابجایی آسانی داشته باشد. هیترهای برقی قابل حمل دارای دسته و چرخ‌هایی هستند که امکان جابجایی و حمل و نقل آنها را به صورت ساده‌تری فراهم می کند. علاوه براین، هنگام خرید بخاری برقی صنعتی حتماً به جنس قطعاتی که هیتر از آن ساخته شده است، دقت کنید. هیتری که دارای قطعاتی باشد که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده‌اند، عملکرد گرمایشی بهتر و طول عمر بیشتری خواهد داشت. همچنین همچنین لازم است که هنگام خرید بخاری برقی صنعتی به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید.

آشنایی با انواع بخاری برقی صنعتی

در این قسمت به معرفی انواع بخاری برقی صنعتی و مزایا و معایب هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

خرید بخاری برقی صنعتی تابشی

خرید بخاری برقی صنعتی تابشی

هیتر برقی تابشی صنعتی

هیترهای تابشی گرما را به صورت مستقیم به سطحی که در امتداد مسیر تابشی آنها قرار گرفته باشد، ساطع می‌کنند. هیترهای تابشی مزایای زیادی دارند و امروزه یکی از سیستم‌های گرمایشی پرطرفدار به شمار می‌آیند. بخاری‌های برقی را می‌توان در انواع بخاری تابشی ایستاده و بخاری سقفی و دیواری نیز تهیه کرد. یکی دیگر از مزیت‌های هیترهای برقی تابشی مقرون به صرفه بودن آن‌ها در مقایسه با انواع دیگر بخاری‌های برقی است. باید گفت که اگر هدف شما گرم کردن هوای اتاق باشد، بخاری تابشی به دلیل روش گرمایشی مستقیمی که دارد، هوای محیط اطراف خود را گرم نمی‌کند. در صورت به کارگیری بخاری برقی تابشی باید به نکات ایمنی در مورد نصب و فاصله‌ی استاندارد آن با اشیاء و دقت کنید. برخورد با سطح داغ بخاری‌های برقی تابشی می‌تواند خطرآفرین باشد.

خرید بخاری برقی صنعتی فن دار

خرید بخاری برقی صنعتی فن دار

فن هیتر برقی صنعتی

یکی از پرکاربردترین انواع بخاری‌های برقی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی، هیترهای فن دار هستند. این هیترها هوای اطراف خود را به روش انتقال حرارت گرم می‌کنند. هیترهای فن دار مجهز به یک فن دمنده هستند که هوای گرم شده توسط هیتر را با سرعت و قدرت بیشتری در محیط اطراف توزیع می‌کند. وجود فن باعث می‌شود که هیتر در مدت زمان کمتری هوای اطراف خود را گرم کند. همچنین فن با ایجاد جریان هوای گرم موجب می‌شود که هوای گرم به قسمت‌های مختلف ساختمان انتقال پیدا کند و دمای اتاق به صورت یکنواخت شود. هنگام خرید بخاری برقی صنعتی فن دار بهتر است هیتری را انتخاب کنید که قطعه‌ی گرمایشی آن از جنس سرامیک باشد. هیترهای سرامیکی دارای ایمنی بیشتری هستند، چرا که قطعات سرامیکی سریع‌تر از قطعات فلزی خنک می‌شوند و احتمال خطر آتش سوزی را کاهش می‌دهند. بخاری‌های صنعتی فن دار دارای مزیت‌های بسیاری هستند. یکی از مزایای آنها این است که بیشتر این بخاری‌ها دارای وزن سبک‌تری هستند و بنابراین قابلیت جابجایی آسانی دارند. این بخاری‌ها سرعت گرمایشی بالایی دارند. یکی دیگر از مزیت‌های بخاری‌های برقی فن دار ایمنی بالای آنها است. از فن هیترهای برقی برای رطوبت زدایی و خشک کردن سریع مواد در کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی بهره گرفته می‌شود. یکی از معایب بخاری‌های فن دار این است که هنگام به کارگیری صدای فن ممکن است باعث ایجاد آلودگی صوتی در محیط شود.

خرید بخاری برقی صنعتی پنلی

خرید بخاری برقی صنعتی پنلی

هیترهای پنلی برقی

بخاری‌های پنلی برقی بیشتر در ساختمان‌های اداری و تجاری برای تامین گرمایش مورد نیاز ساختمان به کار برده می‌شوند. برخی از این بخاری‌ها نیز مجهز به فن هستند که هوای گرم را به صورت سریع‌تری در محیط اطراف پخش می‌کند. این بخاری‌ها ظاهر شیکی دارند و برای به کارگیری در آن دسته از ساختمان‌های تجاری که به ظاهر و دکوراسیون آنها اهمیت داده می‌شود، مناسب هستند. باید دقت کنید آن دسته از هیترهای پنلی که مجهز به فن هستند، می‌توانند باعث ایجاد سر و صدا در محیط شوند. بنابراین هنگام خرید این هیترها بهتر است مدلی را انتخاب کنید که فن آن قابل تنظیم باشد تا بتوانید تنها در مواقع مورد نیاز از فن آن استفاده کنید.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع هیترها و سیستم‌های گرمایشی صنعتی و تجاری است. اگر قصد خرید بخاری یا هیتر را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم‌های گرمایشی صنعتی، ویژگی‌ها، مزایا و معایب، قیمت، و کاربردهای هر کدام از آنها با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید.

منبع: choice

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما