هیتر برقی صنعتی فن دار
ویژگی‌های هیتر برقی صنعتی فن دار
شهریور ۲۲, ۱۳۹۸
هیتر صنعتی سقفی
معرفی انواع هیتر صنعتی سقفی و منابع انرژی آنها
شهریور ۳۱, ۱۳۹۸

هیتر کوره هوای گرم ایستاده یک نوع سیستم گرمایشی است که بیشتر برای تامین گرمایش مورد نیاز در مکان‌های صنعتی و ساختمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کوره هوای گرم بخشی از سیستم گرمایشی یا هیتر است که تولید هوای گرم را به عهده دارد. هیتر کوره هوای گرم ایستاده توان حرارتی بالایی دارد و به همین دلیل یک سیستم گرمایشی خوب برای تامین گرمای مورد نیاز در ساختمان‌های بزرگ و صنعتی به شمار می‌آید. به عنوان نمونه در کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی، مراکز تجاری، انباری‌های بزرگ، سالن‌های ورزشی، مدارس و موسسات آموزشی، سالن‌های اجتماعات، و به طور کلی در ساختمان‌هایی که دارای سقف بلند و مساحت زیاد هستند، برای تامین حرارت مورد نیاز از هیتر کوره هوای گرم ایستاده بهره برده می‌شود.

کاربرد کوره هوای گرم

کاربرد کوره هوای گم

هیتر کوره هوای گرم ایستاده علاوه بر توان حرارتی بالایی که دارد، هوای گرم شده را با قدرت و سرعت بالایی در سراسر محیط پخش می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که هوای محیط مورد نظر در کمترین زمان ممکن گرم شود. همچنین باید گفت که این کوره به واسطه‌ی فن دمنده گرما را به صورت یکنواخت در سراسر محیط پخش می‌کند و تمام قسمت‌های ساختمان تقریباً به یک اندازه گرم می‌شوند.

گاهی اوقات کاربران به دلیل کهنه شدن بیش از اندازه یا معیوب بودن کوره اقدام به تعویض آن می‌کنند. گاهی نیز ممکن است شما قصد داشته باشید، برای کاهش هزینه‌های مصرف انرژی و افزایش اثر گرمایشی، تصمیم به خرید یک کوره‌ی جدید بگیرید. قبل از خرید کوره هوای گرم ممکن است سوالات بسیاری برای کاربران پیش بیاید. برای نمونه ممکن است از خود بپرسید که چه نوع کوره‌ای برای ساختمان مورد نظرتان مناسب است، کوره‌ی مورد نظر چه محدودیت‌ها و چه ویژگی هایی دارد، یا کدام یک از سیستم‌های گرمایشی دارای قدرت گرمایشی بیشتر و میزان مصرف انرژی کمتری هستند؟ برای یافتن پاسخ به این گونه سوال‌ها باید آشنایی کافی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده و ویژگی‌های آن داشته باشید. در ادامه‌ی مطلب شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های هیتر کوره هوای گرم ایستاده آشنا خواهیم کرد.

ویژگی‌های هیتر کوره هوای گرم ایستاده

کوره هوای گرم دارای سه قطعه‌ی اصلی است که شامل مبدل حرارتی، فن دمنده، و مشعل می‌شود. در ساخت مبدل‌های حرارتی کوره‌های جدید صنعتی از جنس استیل یا ورق‌های فولادی استفاده می‌شود که دارای وزن کمتر و کارایی بیشتری هستند. فن موجود در دستگاه گرمایشی هوای سرد اطراف را از مبدل حرارتی عبور داده و دمای آن را افزایش می‌دهد. سپس هوای گرم شده به وسیله‌ی فن در محیط اطراف به صورت یکنواخت توزیع می‌شود. برخی از فن‌ها دارای امکان تنظیم سرعت هستند. چند سرعته بودن فن باعث می‌شود که با توجه به نیازهای گرمایشی خود آن را تنظیم کنید و به این ترتیب از مصرف بی دلیل انرژی جلوگیری نمایید. برخی از کوره‌ها دارای این ویژگی هستند که بتوان به صورت مستقل از فن آن استفاده کرد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید در مواقعی که به گرما نیاز ندارید با مصرف انرژی بسیار اندکی، از فن کوره به عنوان سیستم تهویه هوا استفاده کنید.

به علت گران‌تر بودن انرژی برق، بیشتر کوره‌های هوای گرم صنعتی گازی هستند و انرژی آنها از سوخت‌های فسیلی مانند گاز و گازوئیل تامین می‌شود. برخی از کوره‌ها دوگانه سوز هستند و می‌توان از دو منبع انرژی متفاوت برای به کارگیری آنها استفاده کرد. با این حال کوره‌های هوای گرم نفتی و برقی نیز کاربردهای مخصوص به خود را در ساختمان‌های صنعتی دارند. به کار گیری کوره هوای گرم برقی به مدت طولانی می‌تواند هزینه‌های گرمایشی ساختمان‌های صنعتی را افزایش دهد.

کوره هوای گرم گازی

کوره هوای گرم گازی

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که امروزه کاربران و شرکت‌های سازنده‌ی سیستم‌های گرمایشی به آن توجه بسیاری دارند، سازگار بودن سیستم با محیط زیست است. سیستم‌های گرمایشی کم مصرف انرژی کمتری را مصرف می‌کنند و به این ترتیب صدمات کمتری به محیط زیست و منابع طبیعی کره‌ی زمین وارد می‌کنند. در ساخت سیستم‌های گرمایشی کم مصرف سعی می‌شود که هیترها آلودگی هرچه کمتری وارد محیط زیست کنند و از انتشار گازهای گلخانه ای در جو زمین بکاهند. انتخاب کوره هوای گرمی که انرژی کمتری مصرف می‌کند، علاوه بر نقش موثری که در کاهش هزینه‌های گرمایشی ساختمان دارد، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

هنگام خرید کوره هوای گرم باید توجه داشته باشید که توان حرارتی کوره متناسب با مساحت و شرایط ساختمان مورد نظرتان باشد. برای مثال قبل از انتخاب کوره عایق بندی ساختمان را بررسی کرده و میزان اتلاف انرژی را محاسبه نمایید. در صورت لزوم برای جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به عایق بندی مناسب سقف، پنجره‌ها، و دیوارهای ساختمان اقدام نمایید.

هیتر کوره هوای گرم ایستاده انرژی

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع سیستم‌های گرمایشی صنعتی است. این شرکت مجموعه‌ای از  بهترین سیستم‌های گرمایشی و خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.  یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت گرما سرد، کوره هوای گرم ایستاده انرژی است. این کوره دارای مزیت‌های فراوانی است که آن را به یکی از یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی در انواع ساختمان‌های صنعتی تبدیل می‌کند. این کوره قابلیت نصب ترموستات محیطی دارد. مجهز بودن کوره هوای گرم به ترموستات امکان تنظیم و کنترل دقیق آن را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این کوره قابلیت هوا رسانی به صورت مستقیم، دمپر، و کانال کشی را دارد.

کوره هوای گرم ایستاده انرژی

کوره هوای گرم ایستاده انرژی

در صورت خرید کوره هوای گرم ایستاده انرژی، شرکت گرما سرد تابلوی برق و دیگر لوازم جانبی کوره هوای گرم را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این کوره هوای گرم توان حرارتی بالایی دارد و قادر است دمای هوا را از ۲۵ الی ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش دهد. فن موجود در کوره هوای گرم ایستاده  انرژی، هوای گرم شده را با سرعت و قدرت دمنده‌گی بالایی در سرتاسر ساختمان مورد نظر شما توزیع می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم در کوره هوای گرم ایستاده انرژی کم مصرف بودن آن است. با به کارگیری این کوره می‌توانید هزینه‌های گرمایشی ساختمان مورد نظر خود را تا اندازه‌ی چشمگیری کاهش دهید.

برای آگاهی از شرایط فروش و کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد کوره هوای گرم ایستاده انرژی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما اطلاعات دقیقی در مورد انواع کوره‌های هوای گرم صنعتی در اختیار شما قرار خواهند داد و در انتخاب سیستم گرمایشی مناسب به شما کمک خواهند کرد. انتخاب کوره هوای گرم صنعتی که مناسب ساختمان مورد نظر شما و فرآیندهای صنعتی انجام شده در آن باشد، نقش مهمی در افزایش بازده تولیدی و صنعتی خواهد داشت.

منبع: coolbreezeservicetoday

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما