مهم‌ترین کاربردهای بخاری مادون قرمز تجاری
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸
بهبود اثر گرمایشی هیتر تجاری
نکاتی در مورد روش‌های بهبود اثر گرمایشی هیتر تجاری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۸
خرید بخاری مناسب انباری

یکی از سوالات متداولی که برای بیشتر خریداران بخاری انباری پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان بخاری مناسب انباری خود را تشخیص داده و آن را خریداری کرد. مطالعه‌ی متن راهنمای خرید بخاری انباری به شما کمک می‌کند تا پاسخ این سوال خود را پیدا کرده و انتخاب خوبی در خرید بخاری مناسب انباری انجام دهید. چند سوال اساسی در مورد بخاری انباری وجود دارد که قبل از تصمیم گیری به خرید باید آن‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه‌ی مطلب شما را با مواردی که قبل از خرید بخاری مناسب انباری باید به آن توجه کنید آشنا خواهیم کرد. یافتن پاسخ این سوالات قبل از خرید بخاری انباری باعث می‌شود که انتخاب ایده‌ آلی انجام دهید. انتخاب و خرید بخاری مناسب انباری باعث بهبود فرآیند گرمایش ساختمان انباری و کاهش هزینه‌های گرمایشی می‌شود.

راهنمای خرید بخاری مناسب انباری

مساحت ساختمان انباری چقدر است؟

هنگام خرید بخاری پروپان انباری و ساختمان‌های‌ صنعتی مانند کارخانه‌ها، مساحت و طول بلندی سقف ساختمان یکی از معیارهای بسیار مهم در تعیین نوع بخاری مناسب است. هم‌چنین نوع کاربری ساختمان نیز در تعیین نوع بخاری مناسب مهم است. برای مثال بخاری که برای یک انباری یا گاراژ مسکونی انتخاب می‌کنید، متفاوت از بخاری انباری تجاری و ساختمان‌های صنعتی است. بخاری‌های مناسب برای ساختمان‌های بزرگ صنعتی، دارای اندازه‌ی بزرگ‌تر و قدرت گرمایشی بالاتری هستند. علاوه بر این، عایق بندی و جنس ساختمان نیز در تعیین بخاری مناسب نقش دارد. برای نمونه سیمان قدرت جذب گرما و سرمای بیشتری دارد. به همین دلیل برای گرم کردن ساختمان‌هایی که دارای لایه‌ی سیمانی هستند، مدت زمان و انرژی گرمایی بیشتری لازم است.

‌ترجیح می‌دهید که منبع تامین بخاری شما چه سوختی باشد؟

بخاری گازی سقفی

یکی از موارد دیگری که هنگام خرید بخاری مناسب انباری باید به آن توجه کنید، نوع سوخت بخاری است. بخاری منتخب شما می‌تواند دارای منبع تامین انرژی برق، گاز طبیعی، یا گاز پروپان باشد. هنگام تصمیم گیری در مورد خرید بخاری مناسب انباری باید میزان مصرف انرژی توسط بخاری و قیمت سوخت مورد نظرتان را در منطقه‌ای که زندگی می‌کنید بررسی نمایید. هم‌چنین لازم است قبل از خرید بخاری با ویژگی‌های انواع بخاری آشنایی داشته باشید. بخاری‌های برقی این ویژگی را دارند که در مدت زمان  بسیار کوتاهی  قادر به تامین انرژی گرمایی هستند. بخاری‌های برقی با تولید گرمای آنی در کوتاه‌ترین مدت، ساختمان مورد نظر شما را گرم می‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که به کارگیری بخاری‌های برقی در ساختمان‌های صنعتی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. هم‌چنین بخاری‌های برقی به ولتاژ بالایی نیاز دارند و ممکن است ساختمان شما مجهز به ولتاژ بالا نباشد. گاز پروپان در مقایسه با دیگر سوخت‌ها گران‌تر است. اما بخاری های پروپان این مزیت را دارند که به راحتی قابل حمل هستند. به همین دلیل بخاری‌های پروپان برای گرمایش نقطه‌ای یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی به شمار می‌آیند.

شما می‌توانید به راحتی بخاری پروپان را از مکانی به مکان دیگر جا به جا کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود تنها در زمان نیاز و در قسمت‌هایی از ساختمان که نیاز به گرمایش دارند، از بخاری پروپان استفاده کنید. گرمایش نقطه‌ای تاثیر بالایی در کاهش هزینه‌های گرمایشی دارد. چرا که با استفاده از روش گرمایش نقطه‌ای، تنها در زمان و مکان مورد نیاز از بخاری استفاده می‌شود. این امر از اتلاف گرما وهدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل می‌آورد.

بخاری مادون قرمز انباری

بودجه‌ی مورد نظر شما برای خرید بخاری و به‌کارگیری آن چقدر است؟

اولین موردی که هنگام خرید بخاری پیش می‌آید، قیمت اولیه‌ی دستگاه بخاری است. امروزه انواع بخاری انباری و بخاری صنعتی در بازار وجود دارد. هر کدام از این بخاری‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد خود هستند. با توجه به شرکت سازنده‌‌ی بخاری‌ها، کیفیت و ویژگی‌های آنها قیمت هر کدام از بخاری‌ها با یکدیگر متفاوت است. باید دقت کرد که قیمت بخاری متناسب با کیفیت و قدرت گرمایشی آن باشد.

اما علاوه بر قیمت اولیه‌ی خرید دستگاه بخاری، لازم است که به هزینه‌های به کارگیری و استفاده از آن‌ها در طول مدت توجه کنید. برای مثال باید هزینه‌ی نصب و راه اندازی بخاری را در نظر بگیرید. همچنین لازم است هزینه‌ای را که برای تعمیر و نگهداری بخاری در طول زمان پرداخت می‌کنید، پیش بینی نمایید. برای اینکه که بتوانید یک بخاری با کیفیت و مناسب با بودجه‌تان تهیه کنید، باید به چند نکته توجه نمایید.

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید تعداد روزهایی است که در طول سال از بخاری استفاده خواهید کرد. اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب و هوای بسیار سردی ندارد، یا اینکه نیازهای گرمایشی ساختمان شما به گونه‌ای است که در طول سال روزهای کمی از بخاری استفاده می‌کنید، خرید یک بخاری ارزان قیمت می‌تواند نیازهای گرمایشی شما را تامین کند. البته باید دقت کنید که علت ارزان بودن قیمت بخاری، پایین بودن کیفیت آن نباشد. بلکه شاید یک بخاری با قدرت گرمایشی پایین‌تر و اندازه‌ی کوچک‌تر بتواند نیازهای گرمایشی ساختمان مورد نظر شما را به خوبی تامین کند.

دومین موردی که باید به آن توجه کنید این است که آیا شما برند خاصی در نظر دارید، یا اینکه قصد دارید یک بخاری با کیفیت خریداری کنید. امروزه کارخانه‌های سازنده‌ی سیستم‌های گرمایشی متفاوتی وجود دارند و شرکت‌های تجاری انواع بخاری‌ها را وارد بازار فروش می‌کنند. هر کدام از برندهای سیستم‌های گرمایشی دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند. اما به طور کلی باید گفت که بخاری‌هایی که قابلیت نصب روی دیوار یا سقف را دارند، دارای کاربرد بیشتری در ساختمان‌های صنعتی و تجاری هستند. اگر با بودجه‌ای که برای خرید بخاری در نظر گرفته‌اید قادر به خرید بخاری سقفی یا دیواری هستید، پیشنهاد می‌شود که برای ساختمان تجاری خود این نوع بخاری را تهیه کنید تا بتوانید با تکیه بر قدرت گرمایشی و طول عمر بالای این بخاری، نیازهای گرمایشی ساختمان تجاری خود را تامین نمایید. اگر برای گرم کردن قسمتی از ساختمان به دنبال یک بخاری کم مصرف هستید، بهتر است از بخاری کوچک و قابل حمل تجاری استفاده کنید.

به این مطلب دقت کنید که چندین بار بخاری جدید را جایگزین بخاری‌های ارزان قیمت قبلی کرده‌اید. اگر چندین بار برای شما افتاده است که پس از مدت کوتاهی بعد از خرید بخاری ارزان قیمت، مجبور به خرید بخاری جدید شده‌اید، وقت آن رسیده است که یک بخاری بادوام و با کیفیت، با طول عمر بالا خریداری کنید. خرید بخاری ارزان قیمت و بی کیفیت منجر به هدر دادن هزینه میشود.

منبع: gasoutdoorpatioheaters

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما