مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید بخاری صنعتی دست دوم مد نظر داشته باشید.

بخاری گاز سوز صنعتی
بخازی گاز سوز صنعتی چیست و آشنایی با رایج‌ترین انواع آن
دی ۱۸, ۱۳۹۸
بخاری گلخانه ای
آشنایی با رایج‌ترین انواع بخاری گلخانه ای
دی ۲۴, ۱۳۹۸
خرید بخاری صنعتی دست دوم

خرید بخاری صنعتی دست دوم

خرید بخاری صنعتی دست دوم ممکن است روش خوب و مقرون به صرفه‌ای به نظر برسند. چرا که کاربران با خرید بخاری صنعتی دست دوم هزینه‌ی کمتری را بابت خرید سیستم گرمایشی ساختمان صنعتی و تجاری خود پرداخت می‌نمایند. باید گفت که بیشتر تجهیزات گرمایشی ساختمان‌های صنعتی گران هستند. ممکن است گاهی سیستم گرمایشی محیط‌های صنعتی با مشکل روبرو شود و نیاز به جایگزینی داشته باشد. بیشتر اوقات بودجه‌ی محدودی برای تامین گرمایش در ساختمان‌های صنعتی و تجاری تعیین می‌شود. به همین دلیل همواره امکان خرید سیستم‌های گرمایشی صنعتی جدید امکان پذیر نیست. با این حال باید به این نکته‌ی مهم توجه کرد که خرید بخاری صنعتی دست دوم می‌تواند موجب بروز مشکلاتی نیز شود. در نگاه اول خرید سیستم گرمایشی دست دوم می‌تواند از پرداخت هزینه‌های بیشتر جلوگیری به عمل بیاورد و راه حل مقرون به صرفه‌ای باشد. اما باید گفت که خرید سیستم‌های گرمایشی صنعتی دست دوم نوعی ریسک است. اگر قصد خرید بخاری صنعتی دست دوم را دارید، ابتدا باید از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید. این متن شما را با نکاتی که هنگام خرید بخاری صنعتی دست دوم باید به آن توجه کنید، آشنا می‌کند. همچنین با خواندن این متن با مشکلاتی که به علت خرید بخاری صنعتی دست دوم ممکن است برای شما پیش بیاید، آشنا خواهید شد.

 

خرید بخاری دست دوم

خرید بخاری دست دوم

مشکلاتی که با خرید بخاری صنعتی دست دوم می‌تواند برای شما پیش بیاید

در این قسمت به چند نکته‌ی مهم در مورد بخاری‌های صنعتی دست دوم و مشکلاتی که ممکن است با به کارگیری آنها پیش بیاید اشاره خواهیم کرد. در صورت خرید سیستم گرمایشی صنعتی دست دوم باید به این نکات توجه کنید و سپس تصمیم قطعی در مورد خرید سیستم گرمایشی دست دوم یا جدید بگیرید.

در صورتی که قصد داشته باشید بخاری دست دوم صنعتی خریداری کنید، انتخاب‌های شما محدود خواهند شد. در واقع پیدا کردن سیستم گرمایشی دست دومی که در نظر دارید برای ساختمان صنعتی یا تجاری خود خریداری کنید، بستگی به شانس شما دارد. اگر شما قصد خرید یک بخاری خاص را داشته باشید، باید برای پیدا کردن آن زمان بگذارید. در حالی که در صورت خرید بخاری جدید این مشکل را نخواهید داشت. اگر سیستم گرمایشی کنونی شما خراب شده یا عملکرد گرمایشی آن کاهش یافته است، باید هر چه زودتر نسبت به جایگزینی آن با یک سیستم گرمایشی جدید اقدام نمایید. در واقع پیدا کردن یک سیستم گرمایشی دست دوم که مناسب با شرایط و نیازهای گرمایشی ساختمان مورد نظر شما باشد، ممکن است کمی زمان‌بر باشد.

 

تعمیر هیتر

تعمیر هیتر

 

طول عمر مفید بخاری صنعتی دست دوم

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید سیستم گرمایش صنعتی دست دوم باید به آن توجه کنید طول عمر مفید هیتری است که می‌خواهید خریداری نمایید. بیشتر سیستم‌های گرمایشی دارای طول عمر مفید مشخصی هستند. البته نحوه‌ی به کارگیری و نگهداری هیتر می‌تواند در افزایش طول عمر مفید آن تاثیر داشته باشد. باید مد نظر داشته باشید که سیستم‌های گرمایشی دست دوم به اندازه‌ی سیستم‌های گرمایشی جدید طول عمر بالایی نخواهند داشت و بعد از گذشتن مدت زمانی ممکن است لازم باشد که آنها را نیز تعویض کنید.

بسیاری از کاربران با هدف صرفه جویی در هزینه‌های تامین تجهیزات گرمایشی ساختمان‌های صنعتی و تجاری اقدام به خرید بخاری‌ها و سیستم‌های گرمایشی دست دوم می‌کنند. با این حال باید به این نکته نیز توجه کرد که به کارگیری سیستم‌های گرمایشی دست دوم ممکن است کاربران را متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتری بکند. بیشتر بخاری‌های دست دوم در مقایسه با بخاری‌های جدید انرژی بیشتری مصرف می‌کنند و باعث افزایش هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی شده و با گذشت زمان موجب افزایش هزینه‌های گرمایشی ساختمان می‌گردند. علاوه بر این، سیستم‌های گرمایشی دست دوم به مراقبت و سرویس دهی بیشتری نیاز دارند. در صورت خرید سیستم گرمایشی دست دوم باید خود را برای پرداخت هزینه‌های احتمالی تعمیر و تعویض قطعات آن آماده کنید. با این‌ که در نگاه اول خرید سیستم گرمایشی جدید ممکن است گران به نظر برسد، با در نظر گرفتن هزینه‌های نگهداری و تعمیر سیستم‌های گرمایشی دست دوم به این نتیجه خواهید رسید که خرید و به کارگیری سیستم‌های گرمایشی صنعتی جدید می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

 

هیتر هوشمند

هیتر هوشمند

 

هنگام خرید بخاری صنعتی دست دوم به تکنولوژی ساخت آنها دقت کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد مقایسه‌ی خرید سیستم‌های گرمایشی دست دوم و خرید سیستم‌های گرمایشی جدید وجود دارد، توجه به تکنولوژی به کار رفته در آنها است. امروزه با پیشرفت علم، کارخانه‌ها و شرکت‌های سازنده‌ی انواع هیترها و سیستم‌های گرمایشی صنعتی تلاش می‌کنند تا آخرین فناوری روز را روی محصولات خود پیاده کنند. بازده سیستم‌های گرمایشی جدید روز به روز افزایش پیدا می‌کند.  همچنین بیشتر سیستم‌های گرمایشی صنعتی جدید دارای توان حرارتی بالاتر و امکانات بیشتری خواهند بود. برای مثال امروزه بخاری‌های صنعتی جدید دارای امکان تنظیم از راه دور و پنل کنترل هوشمند هستند. سیستم‌های گرمایشی جدید با توجه به فناوری روز طراحی و ساخته می‌شوند و کارایی بیشتری دارند. این سیستم‌ها می‌توانند شرایط لازم برای پیشبرد فرایندهای تولیدی و صنعتی را فراهم کرده و موجب افزایش بازده تولیدی شوند.

با همه‌ی اینها اگر تصمیم به خرید بخاری دست دوم صنعتی دارید، قبل از اقدام به خرید سوالاتی از این قبیل را مطرح باید کنید. فروشنده به چه دلیلی قصد فروش سیستم گرمایشی صنعتی خود را دارد؟ بخاری مورد نظر چه مدتی کار کرده است؟ آیا فروشنده از عملکرد گرمایشی آن در طول مدت استفاده راضی بوده است؟ در طول سال گذشته چند بار بخاری تحت تعمیر یا سرویس دهی قرار گرفته است؟ آیا فروشنده قبل از اقدام به فروش بخاری مشکلات فنی آن را رفع کرده است؟ آیا بخاری دارای ضمانت فروش است و اینکه آیا در صورت فروش بخاری ضمانت قابل انتقال به خریدار جدید است؟ آیا بخاری مورد نظر برای تامین گرمای مورد نیاز ساختمان شما مناسب است؟ نوع سوخت بخاری چیست؟ قیمت خرید اولیه‌ی بخاری چقدر بوده است و چه تفاوتی با قیمت پیشنهاد شده برای فروش دارد؟ ابتدا جواب این سوال‌ها را به صورت دقیق به دست بیاورید و از صحت عملکرد بخاری اطمینان حاصل نمایید.

به نظر شما علاوه بر نکاتی که بیان کردیم، هنگام خرید هیتر صنعتی دست دوم، چه نکاتی را باید مد نظر بگیریم؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران انتخاب اشتباهی هنگام خرید هیتر صنعتی دست دوم، نداشته باشند.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع هیترها و سیستم‌های گرمایشی صنعتی و تجاری است. اگر قصد خرید بخاری یا هیتر را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم‌های گرمایشی صنعتی، ویژگی‌ها، مزایا و معایب، قیمت، و کاربردهای هرکدام از آنها با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید.

منبع: americanheatingco

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما