مهم‌ترین سوالاتی که هنگام خرید سیستم گرمایشی صنعتی باید در نظر بگیرید

بخاری مناسب برای انباری
انواع بخاری مناسب برای انباری: یک بخاری انباری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد
فروردین ۹, ۱۳۹۸
کاربرد هیتر برقی امرسیون
کاربرد هیتر برقی امرسیون (هیتر غوطه وری) در مصارف صنعتی
فروردین ۱۲, ۱۳۹۸

برای بیشتر خریدارانی که به دنبال تهیه‌ی سیستم گرمایشی صنعتی هستند، هنگام خرید سیستم گرمایشی سوال‌های بسیاری در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد. برای مثال ممکن است خریداران به این فکر کنند که سیستم گرمایشی جدیدی برای ساختمان صنعتی خود تهیه کنند، یا اینکه سیستم گرمایشی قدیمی را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنند. ممکن است برخی از خریداران قصد خرید سیستم گرمایشی دست دوم را داشته باشند تا هزینه‌ی کمتری صرف خرید بخاری صنعتی بکنند. هم‌چنین سوالاتی در مورد شرکت سازنده سیستم گرمایشی برای خریداران مطرح می‌شود. یکی دیگر از عواملی که ذهن خریداران هیتر صنعتی را مشغول می‌کند، هزینه‌ای است که باید برای خرید سیستم گرمایشی صنعتی پرداخت کنند. سوال‌های دیگر بسیاری ممکن است برای خریداران سیستم گرمایشی صنعتی پیش بیاید. متن راهنمای خرید سیستم گرمایشی صنعتی شما را با برخی از این سوال‌های کلیدی آشنا کرده و راه حل‌هایی به عنوان پاسخ این سوال‌ها پیش روی شما می‌گذارد.

بیشتر اوقات شرایط به گونه‌ای است که خیلی سریع باید در مورد انتخاب سیستم گرمایشی صنعتی تصمیم بگیرید. برای مثال هنگامی که سیستم گرمایشی یک ساختمان صنعتی از کار می‌افتد، روند تولید صنعتی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. به همین دلیل در اسرع وقت باید سیستم گرمایشی مناسبی جایگزین سیستم قبلی کرد. هر روزی که بدون سیستم گرمایشی صنعتی سپری شود، تاثیر منفی در راندمان کاری خواهد داشت.

قبل از خرید سیستم گرمایشی صنعتی می‌توانید از متخصصین این حرفه راهنمایی بگیرید. خرید سیستم گرمایشی صنعتی  باید با دقت زیادی انجام بگیرد. چرا که هر  نوع سیستم گرمایشی صنعتی دارای کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود است. سیستم گرمایشی که برای محیط صنعتی خود انتخاب می‌کنید، باید مناسب با ویژگی‌ها و شرایط ساختمان صنعتی و فرآیند صنعتی انجام‌ گرفته‌ی مورد نظر باشد. تنها با انتخاب و خرید سیستم گرمایشی صنعتی مناسب می‌توانید نیازهای گرمایشی محیط صنعتی مورد نظر خود را فراهم کرده و راندمان کاری خود را بالا ببرید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از خرید سیستم گرمایشی صنعتی، با یک فرد متخصص که با جزئیات سیستم‌های گرمایشی صنعتی و کاربردهای آن‌ها آشنایی دارد مشورت کنید.

در ادامه‌ی مطلب شما را با چند سوال کلیدی که هنگام خرید سیستم گرمایشی صنعتی باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا می‌کنیم. واضح است که قبل از خرید سیستم گرمایشی باید پاسخ  سوال‌های زیر را پیدا کنید تا بتوانید سیستم گرمایشی مناسبی برای مکان صنعتی مورد نظر خود انتخاب و تهیه کنید.

سوال‌های کلیدی قبل از خرید سیستم گرمایشی صنعتی

فن هیتر صنعتی

تجربه نشان داده است که چند سوال متداول مهم برای خریداران هیترهای صنعتی پیش می‌آید. آشنایی با این سوالات به شما کمک می‌کند که عواملی را که هنگام خرید هیتر صنعتی باید به آن‌ها توجه کنید، شناسایی کرده و هیتر مناسبی برای کارخانه‌ یا ساختمان صنعتی خود تهیه نمایید.

اولین سوالی که برای بیشتر خریداران پیش می‌آید قیمت خرید سیستم گرمایشی صنعتی است. دقت کنید که در مقابل هزینه‌ای که برای خرید سیستم گرمایشی صنعتی پرداخت می‌کنید، هیتر باید قابلیت تامین نیازهای گرمایشی شما را داشته باشد. علاوه بر قیمت خرید اولیه‌ی دستگاه هیتر، هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌ی مصرف انرژی، هزینه‌ی نصب دستگاه هیتر و هزینه‌ی نگهداری و تعمیر آن را در نظر بگیرید. ممکن است هزینه‌ای که برای خرید دستگاه هیتر پرداخت می‌کنید، بالا باشد. اما اگر یک هیتر کم مصرف انتخاب نمایید، با گذشت زمان هزینه‌های مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و در نتیجه از هزینه‌های گرمایشی ساختمان صنعتی کاسته می‌شود.

هنگام خرید سیستم گرمایشی صنعتی دقت کنید که جنس دستگاه هیتر و قطعاتی که در ساخت آن به کار رفته شده دارای کیفیت بالایی باشد. کیفیت بالای قطعات هیتر باعث می‌شود که طول عمر هیتر افزایش یابد. بیشتر هیترهایی که در ساخت آن‌ها از قطعاتی که از اجناس بازیافت شده استفاده شده است، دارای طول عمر کوتاه‌تری هستند. هم‌چنین، قبل از خرید هیتر صنعتی از خود بپرسید، که طول عمر این هیتر صنعتی چقدر است؟

سوال دیگری که باید از خود بپرسید این است که هیتر مورد نظر شما به چه مقدار مراقبت و نگهداری نیاز خواهد داشت. هم‌چنین قبل از خرید هیتر صنعتی باید با نحوه‌ی نگهداری و استفاده کردن آن آشنایی کامل پیدا کنید. نگهداری و مراقبت مناسب از هیتر صنعتی باعث می‌شود که هیتر عملکرد گرمایشی خوبی داشته باشد. هر چقدر که هیتر مورد نظر دارای تجهیزات اتوماتیک بیشتری باشد، کنترل و به کارگیری آن راحت‌تر خواهد بود.

یکی از مواردی که کمک شایانی به انتخاب نوع سیستم گرمایشی صنعتی می‌کند، کمک گرفتن از تجربیات کسانی است که از هیتر مورد نظر شما استفاده کرده‌اند. گاهی اوقات تبلیغات نادرست باعث می‌شود که خریداران سیستم‌های گرمایشی صنعتی دچار سردرگمی شوند. در این مواقع بهترین سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا کسانی که از این نوع هیتر استفاده کردند از عملکرد آن رضایت دارند یا خیر؟ البته دقت کنید این سوال را از کسانی بپرسید که هیتر مورد نظر را در شرایط صنعتی مشابه مورد نظر شما استفاده کرده باشند. چرا که هیتر صنعتی در موقعیت‌های مختلف کارایی منحصر به فرد خود را دارد.

هیتر صنعتی برقی

خرید هیتر صنعتی جدید یا خرید سیستم گرمایشی کار کرده؟

قبل از خرید هیتر صنعتی این سوال را از خود بپرسید که آیا بهتر است سیستم گرمایشی جدیدی تهیه نمایید یا اینکه سیستم گرمایشی قبلی خود را تعمیر کنید؟ اگرمشکل فنی سیستم گرمایشی قبلی شما قابل برطرف شدن است، بهتر است  از پرداخت هزینه‌ی اضافی برای خرید سیستم گرمایشی جدید صرف نظر کنید. اما اگر مشکل سیستم گرمایشی قبلی شما جدی است و  موفقیت آمیز آن نمی‌شوید، در این صورت حتماً باید به فکر تهیه یک سیستم گرمایشی جدید برای ساختمان صنعتی خود باشید. چرا که وجود سیستم گرمایشی صنعتی مناسب در کارخانه‌ها یکی از عوامل مهم و ضروری در پیشبرد فرآیندهای صنعتی است.

هنگام خرید سیستم گرمایشی صنعتی به طراحی کویل آن توجه کنید. قدرت گرمایشی هیتر انتخابی را محاسبه نمایید تا هیتری مناسب با مساحت ساختمان صنعتی خود، و فرآیند مورد نظر انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین عواملی که قبل از پدیده ای که باید در نظر بگیرید نوع سوخت سیستم گرمایشی است. در کشور ما سیستم‌های گرمایشی گازی نسبت به سیستم های گرمایشی برقی هزینه‌ی مصرف انرژی کمتری دارند. با این حال هر کدام از این نوع سیستم های گرمایشی دارای کاربردهای خاص خود هستند.

منبع: americanheatingco

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما